1 |
1005-EACEB (R2) |
آموزش زیست شناسی با استفاده از برنامه Flip Pdf professional و مزایای استفاده از این برنامه |
حسین فراست |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
2 |
1043-EACEB (R1) |
آموزش زیست شناسی با استفاده از روش های نوین |
محمد آبیاری، عارف فتحعلی زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
3 |
1062-EACEB |
ارزشیابی تکوینی با رویکرد ارزشیابی آزمایشگاهی در آموزش زیست |
محمد آبیاری، عرفان یاسری، علی پیلتن |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
4 |
1012-EACEB (R1) |
ارزشیابی در اموزش رشته زیست شناسی Evaluation in Biology education |
فاطمه شاکر، لیلا رضائیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
5 |
1041-EACEB (R1) |
استفاده از روش های فعال یادگیری در آموزش زیست شناسی |
عرفانه محمودی، محمد آبیاری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
6 |
1050-EACEB (R1) |
الگوهای تدریس برای آموزش محتوا در رشته زیستشناسی |
غزاله یاقوتی آذر، فاطمه یوسف یعقوبی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
7 |
1033-EACEB (R1) |
اهمیت ریاضیات در توسعه علوم زیستی و آموزش زیست شناسی(نگاه بین رشته ای در آموزش) |
سعید داداش زاده، مائده اکبری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
8 |
1054-EACEB |
بررسی اثر آموزش به روش ساخت گرایی در یادگیری مبحث دستگاه حرکتی انسان در دانش آموزان پایه هشتم |
ابراهیم جعفری تلوکلایی، لطف الله مهدوی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
9 |
1060-EACEB (R1) |
بررسی تاثیر رویکرد آموزش علوم به شیوه ی کاوشگری(IBSE) بر یادگیری و یادداری دانشجو معلّمان در درس زیست شناسی در دانشگاه فرهنگیان پردیس زینبیه ی شهرستان پیشوا در سال تحصیلی 99-1398 |
عبدالرضا شیرکوند، ملیحه شه دوست |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
10 |
1067-EACEB (R1) |
بررسی چالشهای رایج در آموزش و یادگیری درس زیستشناسی |
حورا سودی، عاطفه پایز، سیما تقی زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
11 |
1021-EACEB |
بررسی کج فهمی های رایج در مفاهیم کتاب درسی زیست شناسی پایه دهم تجربی |
احسان حسن زاده، حاتم احمدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
12 |
1015-EACEB (R1) |
بررسی و مقایسه یک فعالیت آموزش زیست شناسی با عنوان مقایسه اثرات ضد باکتریایی یون روی، یون مس و آلیاژ برنج (حالت توده ای این دو عنصر) بر روی باکتری گرم منفی اشرشیا کلی و باکتری گرم مثبت استافیلوکوکوس اوروس |
علی ملکی، محمد رضا احقری، وهاب سلطانی نژاد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
13 |
1059-EACEB |
تاثیر آموزش علوم مبتنی بر کاوشگری در یادگیری : مطالعه موردی فصل هفتم کتاب زیست شناسی پایه دهم |
داوود رمضانی ثانی، محمد حسن بازوبندی، لطف الله مهدوی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
14 |
1016-EACEB (R2) |
تاثیر راهبرد های تدریس و یادگیری مبتنی بر زمینه در میزان یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی پایه دهم |
امین داداش زاده، سعید داداش زاده، مرضیه کرامتی نوجه ده سادات، سینا فجری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
15 |
1049-EACEB (R1) |
تاثیر فعالیتهای عملی و آزمایشگاهی در علوم زیستی و بهداشتی بر مهارت آموزی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان |
فاطمه یوسف یعقوبی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
16 |
1068-EACEB (R1) |
تاریخ، فلسفه و ماهیت علم در آموزش زیست شناسی |
فاطمه زارع، لیلا رضائیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
17 |
1031-EACEB (R1) |
تحلیل محتوای مبحث گردش مواد از کتاب زیست شناسی پایه دهم با استفاده از تکنیک ویلیام رومی |
محمد جعفری، حاتم احمدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
18 |
1057-EACEB |
تولید ریشههای موئین و استخراج لیگنان در خانواده دارویی و مهم کتان(Linaceae) |
افسانه صمدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
19 |
1065-EACEB (R1) |
چرا باید زیست شناسی یاد بگیریم ؟ |
معصومه جلیلیان، محمد آبیاری، مهدیه باقری اقدم، عرفانه محمودی، زهرا مبادرثانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
20 |
1071-EACEB (R1) |
خلاهای موجود در آموزش زیست شناسی و راهکار هایی در جهت بهبود آن |
محمد فصیح رامندی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
21 |
1028-EACEB (R2) |
درگیر ساختن دانش آموزان در تولید توضیحات علمی در کلاسهای درس زیست شناسی: یک مدل طراحی درس |
فرشید خسروی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
22 |
1014-EACEB (R1) |
راهبرد های تدریس مؤثر با توجه به اهداف سند تحول بنیادین در آموزش زیست شناسی |
افسانه صمدی، حنانه بهشتی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
23 |
1037-EACEB (R1) |
راهکارهای آموزش صحیح زیست شناسی |
عرفانه محمودی، محمد آبیاری، زهرا مبادرثانی، مهدیه باقری اقدم، معصومه جلیلیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
24 |
1032-EACEB (R1) |
رویکردهای آموزش مفهومی زیستشناسی، یک مطالعه مروری |
فیروزه علویان، فاطمه جلالی منش |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
25 |
1026-EACEB (R1) |
طراحی الگوی مطلوب شکل گیری سواد زیست محیطی دانش آموزان مبتنی بر مبانی و اصول اسناد بالادستی |
محمد عظیمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
26 |
1039-EACEB (R1) |
عنوان مقاله : تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی دوازدهم رشته علوم تجربی بر اساس اهداف آموزشی مریل |
شمس الدین سارانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
27 |
1035-EACEB (R1) |
مقایسه روش تدریس سخنرانی با نقشه مفهومی در آموزش زیست شناسی |
محمد آبیاری، میلاد حسنی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
28 |
1004-EACEB (R1) |
میزان استفاده از اینترنت و راهبردهای برای پیشبرد و تکمیل آموزش زیست شناسی با استفاده از فضای مجازی |
حسین فراست، حسین روشن |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
29 |
1052-EACEB (R1) |
نقش تکنولوژی در آموزش زیست شناسی |
لیلا ابوطالبی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
30 |
1046-EACEB (R1) |
یادگیری فعال و اهمیت آن در تدریس علوم زیستی |
سید مهدی بانان خجسته، شمیم مولانا، سمیه اسدی پور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |